czwartek, 28 października 2010

...tęsknie...

Nie czuje się dobrze, znów mam doła.
Tyle lat minęło od twojej śmierci Aniu.
Tyle dni i miesięcy bez Ciebie.
Co mogę Ci powiedzieć:
"kocham Cię, tęsknie i
Wybaczam że mnie zostawiłaś na tym smutnym świecie bez nadziei na coś dobrego
w moim życiu"
mam marzenie nierealne marzenie
chciał bym znów zobaczyć twoje oczy, poczuć smak twojej pomatki truskawkowej na moich ustach,
lecz to nie jest możliwe
zbliża się 1 listopada sam nie wiem jak to wpłynie na mnie
życie jest do dupy
kurwa dlaczego dlaczego dostałem Cie od życia a później mi zostałaś odebrana
dlaczego nie mogłem Ci pomóc jak umierałaś na moich rękach
dlaczego dlaczego dlaczego
jeszcze żyje dlaczego
Aniu zawszę będę Cię kochał zawszę

1 komentarz:

corkarybaka pisze...

Ja też tęsknie, też za Anią i też 1 listopada jest dniem szczególnym...
Damy rade jak dotąd dawaliśmy... mam przynajmniej taka nadzieje. Tymczasem...