piątek, 10 października 2008

o czymś i o niczym

Podobno blog jest dlatego żeby do niego dodawać jakieś wpisy? Napiszę jedno, strasznie nudzę się w domu. Jak nie pójdę jak najszybciej do wojska to zwariuje. Ciągle to samo i to samo. Nic kompletnie nie chce mi się robić. Po prostu wszystko mnie wnerwia i wkurza!!! I jeszcze zaczął mnie boleć lewy nadgarstek. Ale tylko trochę. Będę pewnie musiał trochę przychamować z ćwiczeniami (ale tylko trochę). Zostaje jeszcze bieganie. Dzisiaj zaliczyłem jakieś 8 kilometrów ( i ta górka ) dała mi porządnie w kość. Ja jednak się nie poddaje i biegam ile dam rady. Wiele do napisania. Ale już po 2 i chyba należało by pójść spać, jutro też jest dzień ( a raczej dzisiaj) i też powinienem coś wystukać na klawiaturze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Sen jest potrzebny ale komu (dalej będę spać do 12).... a może i dużej...
...spać trza lub trzeba...
A najlepiej z jakąś ładną dziewczyną (Ania ???????????)..
samemu jakoś głupio i samoTnie (szkoda)
wojsko wszystko zmieni
na pewno
lubię siedzieć w nocy przy kompie i se grzebać w necie
chyba samotność mi doskwiera coraz bardziej i bardziej
może zaszyć się gdzieś (najlepiej na Alasce)
przecież to już przeszło 3 i pół roku (to już tyle czasu)
...........ANIA...........
znów przez Ciebie nie będę mógł zasnąć
bo jest co wspominać
och
idę spać ...........
.........a może i nie
a jednak idę
Dobranoc Aniu gdziekolwiek teraz jesteś...................
Sama wiesz że zawszę będę Cię kochał...............

Brak komentarzy: